INFORMATOR


URZĄD MIASTA I GMINY


GALERIA


ORGANIZACJE POZARZĄDOWE


WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ


SZKOŁY


Informacje dla Wyborców


Deklaracja dostępności


Linki

Biuletyn Informacji Publicznej Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski Powiat Radziejowski Państwowa Komisja Wyborcza WCR Włocławek ZUS -  Zakład Ubezpieczeń Społecznych  Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Komenda Powiatowa Policji w Radziejowie Komunikaty Poświęcone Pracy Służb Publicznych Pływalnia w Radziejowie System Informacji Przestrzennej Geoportal Powiatu Radziejowskiego Serwis Pogodowy IMGW Archiwalna strona Miasta i Gminy Piotrków Kujawski Nadgoplański Park Tysiąclecia Lokalna Grupa Działania "Razem dla Powiatu Radziejowskiego" Mój region w Europie PKP InterCity Mikroporady

Kalendarium

Dionizego
Nadziei

15

maj

PWŚCPSN
1   1 2 3 4
2 5 6 7 8 9 10 11
3 12 13 14 15 16 17 18
4 19 20 21 22 23 24 25
5 26 27 28 29 30 31  

Regulamin Gminnego konkursu profilaktycznego

poniedziałek, 06.05.2013 09:30

„Nie pozwól, by uzależnienia pozbawiały Ciebie oraz Twoją Rodzinę – marzeń i możliwości osiągania sukcesu…”

§ 1

Organizator

Zespół Szkół i Placówek w Piotrkowie Kujawskim wraz z Miejsko-Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

 

§ 2

Cele konkursu:

  • Propagowanie zdrowego stylu życia - życia bez nałogów.

  • Uświadomienie dzieciom i młodzieży sytuacji i zachowań zagrażających zdrowiu i życiu.

  • Dostarczenie podstawowych wiadomości o substancjach uzależniających.

  • Ukazanie zgubnych skutków palenia papierosów, picia alkoholu i przyjmowania narkotyków oraz dopalaczy.

  • Wzbudzenie pozytywnych refleksji na temat takich wartości jak rodzina, życie, zdrowie.

  • Kształtowanie odpowiedzialności za siebie i innych.

  • Propagowanie zachowań asertywnych.

  • Rozwijanie wyobraźni oraz twórczych umiejętności dzieci, młodzieży.

  • Prezentacja i popularyzacja plastycznej twórczości dzieci, młodzieży.

 

§ 3

Uczestnicy

  1. Uczniowie szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Piotrków Kujawski.

  2. Każdy uczestnik musi posiadać oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów (druk w załączniku).

 

§ 4

Przebieg konkursu

  1. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę własnego autorstwa.

  2. Do pracy powinna być załączona informacja zawierająca: imię i nazwisko autora pracy, wiek, klasę, dane szkoły oraz oświadczenie rodzica/prawnego opiekuna.

  3. Podpisane prace należy dostarczyć do 24 maja 2013 r. do sekretariatu Gimnazjum w Piotrkowie Kujawskim.

  4. Prace konkursowe oceni Komisja złożona z przedstawicieli Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

  5. Komisja oceni:

  • wartość merytoryczną,

  • kreatywność, oryginalność i pomysłowość,

  • formę estetyczną pracy.

  1. Komisja przyzna nagrody w trzech kategoriach wiekowych:

  • uczniowie klas I-III szkoły podstawowej,

  • uczniowie klas IV-VI szkoły podstawowej,

  • uczniowie klas I-III gimnazjum.

  1. Dla zwycięzców w każdej grupie wiekowej przewidziane są atrakcyjne nagrody (I, II i III miejsce).

 

§ 5

Proponowana tematyka i forma prac dla poszczególnych grup wiekowych

  • Szkoła podstawowa kl. I- III

„Nie pozwól, by uzależnienia pozbawiały Ciebie oraz Twoją Rodzinę – marzeń i możliwości osiągania sukcesu…”

Zadaniem uczestników jest wykonanie pracy plastycznej o tematyce antynikotynowej pod hasłem: „Mamo, tato - nie pal!”

Technika wykonania pracy - dowolna np. rysunek, praca malarska, kolaż.

Format pracy - A4 lub A3.

Prace uczniowie składają do wychowawców klas.

  • Szkoła podstawowa kl. IV- VI

„Nie pozwól, by uzależnienia pozbawiały Ciebie oraz Twoją Rodzinę – marzeń i możliwości osiągania sukcesu…”

Zadaniem uczestników jest przygotowanie plakatu z hasłem o tematyce antyalkoholowej.

Technika wykonania pracy - dowolna np. rysunek, praca malarska, kolaż.

Format pracy - A4 lub A3.

Prace uczniowie składają do nauczycieli plastyki.

  • Gimnazjum

„Nie pozwól, by uzależnienia pozbawiały Ciebie oraz Twoją Rodzinę – marzeń i możliwości osiągania sukcesu…”

Zadaniem uczestników jest przygotowanie ulotki profilaktycznej (w wersji elektronicznej i papierowej) ukazującej negatywne skutki palenia papierosów, picia alkoholu lub zażywania narkotyków.

Ulotka powinna zawierać:

  • hasło konkursu,
  • treści informujące o wpływie i skutkach działania związków uzależniających na organizm człowieka i jego rodzinę,
  • informacje o formach pomocy dla osób uzależnionych.

Oceniana będzie wartość merytoryczna i atrakcyjność szaty graficznej przygotowanej pracy.

Projekt ulotki powinien być wykonany w formacie A4 (obustronnie) składającym się na 2 lub 3 części.

Prace uczniowie składają do pedagoga szkolnego.

 

§ 6

Uwagi końcowe

  1. Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje treść niniejszego regulaminu.

  2. Prace nie podlegają zwrotowi, pozostają do dyspozycji organizatorów i mogą zostać wykorzystane w działaniach informacyjno-edukacyjnych na terenie Gminy Piotrków Kujawski

  3. Organizatorzy zastrzegają sobie pełnię praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji do prac zgłoszonych do konkursu.

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Oświadczenie dla rodzica lub opiekuna w formacie .doc 2013-05-06 09:31:14 Admin1

Informacje o artykule

Zredagował(a): Admin1
Data powstania: 06.05.2013 09:30
Data ostatniej modyfikacji: 21.05.2013 14:48
Liczba wyświetleń: 1831

Podziel się

Komentarze (0):

Brak komentarzy na ten temat.

Dodaj komentarz:

Drukuj Stworz PDF
Kierownictwo Dane teleadresowe Konta bankowe Nasze osiagnięcia Referaty Zarządzanie kryzysowe Inwestycje Projekty europejskie Fundusz Dróg Samorządowych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg Plan zagospodarowania Gospodarka nieruchomościami Echo Piotrkowa - Informator Lokalny Działalność gospodarcza Podatki i opłaty lokalne Druki do pobrania Nagrania Obrad Sesji Rady Miejskiej Ewidencja zbiorów i usług danych przestrzennych Mapa serwisu